7. mars 2012

Meg meg meg!

Jepp, som du kansje skjønner så kommer det et innlegg om meg for engangs skyld... Jeg har begynt å trene. Ja du leser rett. Jeg og Jillian har en treningsdate hver eneste dag når Saga tar sin første dupp. Tungt som fy og vondt gjør det også, men har jeg godt av det? I think so!

Svett & stolt frøken.


Har bare holdt på i 6 dager enda, så skal ikke skryte på meg at dette kommer til å vare for evig, men jeg er mer optimistisk til trening nå enn jeg kan huske å ha vært på... hm, ja ever. Godt å ha ei søster som pusher meg. Sommer, here we come! ;D




Slenger med et bilde av meg og William. Er sjelden jeg er å finne på bildene, er som oftest bak kameraet jeg.

Ha en fin onsdagskveld, jeg skal med god samvittighet slenge meg i badekaret, ha godmusikk på og slappe av.... Hejdåå

1 kommentar:

  1. Så godt å se bilder av deg, skjønna! Smiler her jeg sitter. :)
    Hvis du er kommet i gang med trening, må for svarte jeg klare å komme i gang med trening også.
    Ellen :)

    SvarSlett