4. april 2012

Williams rom


Bildene ble så små, men du ser forbedringa? :D Lyseblått er det hvertfall. Jeg syns det ble kjempefint. Gangen og kjøkkenet er også ferdig men vil rydde og sånn før jeg slenger ut noen bilder ;) 

William er på overnattingsbesøk til farmor og kari. Der har han vært siden igår (føles som en evighet for meg). Men imorra kommer han hjem igjen og det skal bli godt! Han har kosa seg masse da så det er supert. Men jeg merker det at jeg ikke er vant til at han er borte. 


Tullegutten min :)    



5 kommentarer:

  1. Rommet ble kjempefint. Når man klikker på bildet blir det større. Men det er ganske enkelt å få større bilder i innlegget også. Du vet hvordan man gjør det, eller?
    Headeren ble veldig fin. Du har vært flink! :)
    Kjenner igjen følelsen når barna er borte en stund. Det går aldri over.
    Klem Ellen :)
    PS! Hvis du går tilbake til det gamle grensesnittet, kan du fjerne ordbekreftelses-kravet. :)

    SvarSlett
  2. Hvordan går jeg tilbake til det da? Jeg er en IDIOT på det her bloggegreiene :P

    SvarSlett
  3. Nå tror jeg det skal være fiksa :)

    SvarSlett
  4. De e flott det :)

    SvarSlett
  5. Kjmepe fint. Du er jo super flink du!!

    SvarSlett