25. mars 2011

Hipp hurra!

Alle som kjenner oss har vel fått med seg at det er umulig for Mattias å lage jenter (ifølge han selv).... Altså.... på de siste 20-30 fødslene på hans side har det bare vært ei jente. Dette er noe han å broren hans nesten virker litt stolt over til tider siden det blir vel sagt så ofte det passer å rope det ut :p
Igår var vi på ultralyd og jeg ble spurt om jeg hadde noen følelse på hva det var. Det hadde jeg ikke. Så spurte hu Mattias å han sa da at han allerede visste det!Såklart var det en gutt. Pfft.....

Da fikk han beskjed om at han tok veldig feil for vi skal nemlig ha ei jente :D                                                     


Snur dere hodet til høyre så ser dere det søte lille ansiktet hennes.... Som må sies så veldig skummelt ut forfra, veldig alien ;P

9 kommentarer:

  1. där fick han du... allt beror inte på pappan

    SvarSlett
  2. Så gøøøøøy at dere skal ha jente altså! :D Åh, gleder meg til å treffe henne! :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å treffe prinsessa.
    Nydelige William på bildene under her.
    Ellen:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig moro! Hvis vår neste blir gutt, har jeg massevis av klær til dere! :))

    SvarSlett
  5. Da har jeg masse klær til dere! :)

    SvarSlett
  6. Sååå gøy med jente da, GRATULERER!
    Tenker det er stor stas i Sverige med ett feminint innslag nå ;)

    SvarSlett
  7. Ja tror nok ikke de sørger nå nei ;P

    SvarSlett
  8. ååååå vad roligt detta är med allt som sker kring mina barn å barnbarn,,,tar musten ur mig hehehe,,, va ska hon heta den lilla prinsessan da?.. maggelina kanske? skratt,,, kramar OM <3 pössa på William,, smmmmaaaaaaaccccck :x

    SvarSlett