27. mars 2011

Flott helg

Da var helga snart over gitt...  Som vanlig var den over fort som bare det. Men jeg har da greid å fylle den med koslie ting. Igår var jeg og Jørgen barnevakt for Vilja så Andrea kunne få jobba litt. Tror Vilja syns det er litt irriterende og rart med et søskenbarn som ikke forstår så mye som hun gjør... Men det kommer seg da :) Når Vilja sier kos så forstår han det å de gir hverandre en klem, så søtt! De kan også sitte å flire til hverandre men tror muligens de ikke helt skjønner hva den andre syns er så morsomt. Men så lenge de har det gøy! :)


                                                     Tøffe Vilja & Onkel Jørgen

Etter Andrea var ferdig på jobb dro jeg, Andrea & Vilja oppover til Heimdal. Etter en trøtt Vilja var iseng, laga jeg og Drea oss skikkelig nam nam mat. Var veldig kosli så det må ikke bli lenge til neste gang.
Idag har jeg passa Vilja igjen å Jørgen er på besøk. Nå er det sløving, film å godis som gjelder. 

4 kommentarer:

  1. Så herlig med søskenbarnkos! :)

    SvarSlett
  2. Drea er heldig som har slike flotte søsken til å stille opp for seg.
    Hils gubben din fra meg, og nyt resten av søndagen.

    Klem

    SvarSlett
  3. Høres ut som en hyggelig helg. Herlige bilder.
    Klem Ellen:)

    SvarSlett
  4. Vilja var SÅ søt på det øverste bildet, hihihi! :D
    Og taaaakk for barnepassen, hva skulle jeg gjort uten dere!? :D

    SvarSlett