4. april 2011

Godt med is!





Dette var da dagen igår.... Jeg og Andrea har fått en syk trang til å kjøpe is vær gang sola titter frem! Håper inderlig vi greier å kontrollere oss sånn nogenlunde.... har mer tro på Andrea der, for når det gjelder inntak av ting som er godt har jeg ingen selvkontroll for tida.... hrmf. Ellers er William syk og resten av oss snufser og har vondt i halsen. Så sånn er det med den saken. Nå skal jeg prøve å holde øya åpne lenge nok til å se ferdig en episode av hvasomhelst. Jupp.

4 kommentarer:

  1. Det der så nyyyydelig ut! Jeg hadde est ut som bare juling hvis jeg hadde bodd i byen,altså! Kan ikke forvente at gravide skal greie å snu ryggen til slikt snadder,vel?? :)

    SvarSlett
  2. HesteDrea! ;) Høhøh. Og GangsterDrea. Og TardetbildernåGina! ;) HIhihi :D

    SvarSlett
  3. Nei Tonje, vi greier jo ikke det vi! :)
    hahaha, andrea, ja man må jo se ekstra nøye inn i linsa om det skjer no mer eller ikke vel? :P

    SvarSlett
  4. Hehehe, ja ikke kan man vel gå forbi steder som selger den deiligste iskrem ;)
    God bedring til hele hurven!

    SvarSlett